tisdag 2 februari 2010

Sitter här i min ensamhet och känner "doften" av primer färgen, family guy dvdn jag lånade av Uffe i bakrunden och letar lite på youtube. 

Efter de första tonerna ur Letter to a friend med Shelter så va jag känslomässigt tillbaka på gymnasiet. På gott och ont som allt annat i denna världen.

Jag har under det gångna året undrat över var min kamplust och vilja att saker och ting skall vara rätt kommer ifrån. En hel del av den viljan kommer nog från just den gymnasietiden. Veganismens era, hardcore musiken och alla de människor man gjorde sig bekanta med back in the day.

Lite musik för den som känner för att åka tillbaka i tiden en 15 år:

Shelter - Letter to a friend

Refused - Pump the breaks

Strife - Stand as one

Strife - Will to die

Ruskigt mäktig musik, för mig åtminstone. Mycket känsla i musiken, nog därför jag fastnade för den så starkt som jag gjorde/gör.

Nä nog tankar bakåt för denna gången. By the way så släpps Big catch: bass fishing 2 till Wii nu i februari inte i mars som vi trott. hääärliga tider!

over and out folks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar