tisdag 8 september 2009






Så börjar ännu en nattvecka.
Jobb igår eftermiddag. Kom till jobbet. Kokade.. som vanligt känns det som.
Surrat med chefen nu om omplacering så blir intressant att se hur saker å ting ter sig.

vilket som.. till kärnan i bloggen: Fisket såklart he he.
Jag och Eva gick ner till älven till favoritstället en stund innan jag började min fack kurs.
Stod en timme ungefär. Hon på "udden" och jag vid stenröset. Säger er inte så mkt men ser ni stället så hajjar ni vad jag svammlar om.

Iaf så. hon körde på sin pepparjigg. Jag på lite gott och blandat. Inga napp för hennes del men jag hade turen på min sida.
En gädda på "uffes" wobbler. 1.5 kilo den här gången.
och sen så en fin abborre på en twintail cola jigg. 4 hekto på den. sweet bananer jajjebus! :D

Innan jobbet ikväll så körde jag lite där vid stenröset. Fiskade och fiskade inte ett endaste napp.... förrän på ett Atom silver drag så högg en fin 5hg abborre. fan så skönt slut på fiskedagen.

nu på jobbet och.. well. what to do? städa lite, bygga lite gubbar, kika lite fiske film, paintball.. får se vad somhänder.


see ya folks! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar