lördag 12 september 2009

Har tre nätter att jobba nu här i helgen. Första natten avklarad igår. Sov några få timmar när jag kom hem. Sen iväg och fiskade lite som vanligt.
Samma gamla favorit ställe. Va faktiskt på väg upp till Backen kyrkan (lr så långt mitt fiskekort visar) men blev ändrade planer då hjärnan va helt inställd på något annat än kroppen så :p

Körde med farsans gamla drag en sväng, en 15 år gammal atom, ett drag jag aldrig sett förr.
Lite olikfärgade jiggar också. Men icket. inga napp över huvud taget. Kändes rätt annorlunda
i vattnet idag. Strömt och på vissa fläckar helt stilla. Mycket underligt.

I alla fulla fall så gillar jag verkligen alla båtar som kör som idioter utanför där man står. ok jag får ju skylla mig själv då jag står mitt vid en farled så ha ha.

Imorrn om det blir av, hoppas på det då Eva är hel ledig, så bär det nog av till någon annanstanns mer uppströms. Hoppas på att få sig en tidig leköring lr två.

på återstkrivandes.
piis ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar